
Rodzaj:
- Praca stała
- Miejsce pracy: Gdynia, pomorskie
Zakres obowiązków:

Przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,

Rozpatrywanie reklamacji,

Prowadzenie korespondencji reklamacyjnej,

Zlecanie wysyłki elementów w ramach gwarancji do klientów lub serwisantów,

Zlecanie oraz rozliczanie serwisanta z wykonanych prac,

Planowanie prac oraz wyjazdów serwisantów do zleconych napraw oraz współpraca ,

Przygotowywanie dokumentacji,

Monitorowanie, raportowanie i nadzorowanie procesu obsługi zleceń reklamacyjnych,
Wymagania:

Wykształcenie wyższe techniczne, kierunek wentylacja klimatyzacja lub pokrewny

Wiedzy w zakresie wentylacji i klimatyzacji,

Podstawowej wiedzy elektrotechnicznej,

Umiejętności czytania schematów elektrycznych,

Umiejętności planowania zadań dla serwisantów w terenie,

Systematyczności, samodzielności oraz zaangażowania,

Bardzo dobrej znajomości komputera dodatkowo obsługa poczty elektronicznej,

Znajomość języka angielskiego

Umiejętność pracy w zespole,

Gotowość do wyjazdów służbowych,

Prawo jazdy kat. B
Mile widziane

Doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi zleceń reklamacyjnych oraz serwisowych,

Doświadczenie zawodowe w zakresie wentylacji i klimatyzacji
Oferujemy

Pracę w nowoczesnej firmie,

Pełen etat

Praca od zaraz

Ambitną, ciekawą i pełna wyzwań pracę w firmie w młodym zespole,

Uczestniczenie w szkoleniach zew. oraz wew.

Atrakcyjne wynagrodzenie.
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na podany niżej adres.
W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.
Kontakt:
- rekrutacja@vbw.pl w temacie proszę podać: “Specjalista ds. Serwisu”